maandag 18 april 2016

Truien

Ik heb nog wat truitjes gehaakt. Ik begon met een granny square waar ik schouderstukjes op haakte, toen nog een square voor de achterkant, aan elkaar bevestigd en de mouwen er rechtstreeks aan gehaakt. Omdat het truitje te kort was heb ik nog wat extra toeren rond gehaakt. De onderkant, hals en mouwen heb ik voorzien van een wit boordje.
Ik heb best veel katoen Phildar 3 dus dat heb ik gebruikt. De trui voelt best zwaar aan maar het draagt wel fijn.
 
 En dit frisse zomertopje. Ook weer gehaakt met Phildar 3. Het gratis patroon heb ik hier vandaan.
 

Dan heb ik nog een groen zomer truitje gehaakt maar die ligt al een eeuwigheid in de kast omdat er nog franjes aan moet. Zal ik ook nog wel eens afmaken hoop ik :-)

Groetjes, Monique

5 opmerkingen:

  1. Zulke leuke truitjes, ze zitten je beiden echt als gegoten! Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend knap gedaan....ehh gehaakt!! En de kleuren staan je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Vooral het zomer truitje vind ik erg mooi!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi.. Je truien.. Ik heb ook nog bij je vorige truitjes gekeken. Echt knap.. Ik wil ook graag een truitje haken voor mijn dochter, maar het wil nog niet zo lukken.. Je kan echt goed haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...