vrijdag 23 juni 2017

Gezellig samen zijn

Vorige week zaterdag was er een gezellig haakfeestje in Burgh Haamstede in Zeeland.
Het werd georganiseerd door Marie-José en Hetty. Hetty heb ik een maand of 8 geleden leren kennen via Instagram. Sindsdien spreken we regelmatig af. Wat is dit een kleurrijk mens. Als je in haar huis komt word je automatisch vrolijk. Zij houdt namelijk van kleur. Veel kleur. Ze is ook heel creatief en dat zie je dus terug in haar huis. Je komt ogen te kort. Dit jaar was het haakfeestje in haar buitenhuis dat net zo smaakvol en kleurrijk is ingericht.

We waren met 17 meiden/dames, het was lekker weer, niet te warm maar net goed. we hebben heerlijk zitten haken/breien, praten en eten.

Voor beide gastvrouwen haakte ik een omslagdoek.

Deze was voor Marie-José
 En deze haakte ik voor Hetty
 
Hier volgen nog wat foto's van de dag zelf.
 
Links Hetty, rechts Marie-José en kijk wat een heerlijke hapjes
 

Een gezellig groepje creatievelingen bij elkaar.
 
Sommige hadden hun haakwerkjes meegenomen
 om te bewonderen
Groepsfoto
Ja, dit was een zeer geslaagde dag. Wat mij betreft volgend jaar weer! 



Groetjes, Monique

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, als je via het haken nieuwe mensen leert kennen. Ik kan daar ook van genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks like you had a great time all together, super! You're two shawls are really stunning ♥. The colors are great and the hearts pattern is soo sweet! I would be pleased if you could give me the link where to find this pattern. Many thanks & happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit is leuk! Geweldig om op zo'n manier je passie en je hobby met elkaar te delen. Jullie lijken wel een club vriendinnen!
    En wat ziet het er gezellig uit allemaal. Het bekijken van je foto's is al genieten, laat staan de happening zelf...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk uit!Zo fijn om je creativiteit met anderen te delen!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, gezellig zo'n dag met allemaal creatievelingen.
    Mooi weer en een hapje en drankje maakt het echt compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Que hermoso todo los chales los colores y el grupo se vio divertido y con mucho para ver y aprender ... que suerte la tuya!!!! besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Monique om te lezen, ik dacht dat je Hetty al veel langer kende. Wat een kleurrijke vrouw hè en ik herken nog een gezicht die nu een Halsoverkop jurkje op de foto draagt, maar ook Tante Betsy girl is, Jorina! Ook al zo'n kleurrijk persoon!
    Heerlijk om zo tussen allemaal creatieve geesten te begeven. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken Hetty van Instagram. Zij had wat leuke kussens waar ze niks meer mee deed en vroeg wie die wilde hebben. Ik reageerde en wat bleek ze woont maar een klein half uurtje bij mij vandaan. Zo is dat contact er gekomen. Ja, Jorina was ook van de partij. Ook een fervent haakster en inderdaad een Tante Betsy girl. Het was een heerlijke dag.
      Groetjes, Monique

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...