vrijdag 26 december 2014

Een teken van leven

Ik heb het gevoel dat ik mij weer moet voorstellen. Zo lang is het weer geleden dat ik nog een berichtje heb geplaatst. Normaal zeg je dan: maar dat wil niet zeggen dat ik niks heb gehaakt. In mijn geval klopt dat wel een beetje want wij zijn druk geweest met klussen in en om het huis. Nou ja, mijn man voornamelijk. Ik stond er wat bij en overhandigde het gereedschap of hield een plank vast of zo.
Gelukkig is nu alles aan kant en kan ik het haken weer oppakken.

Zelfs dit kleine projectje heeft 2 weken geduurd vooraleer ik het af had. Dit opkikkertje heb ik gehaakt voor een collegaatje die dat wel kon gebruiken.



Na de Russische sjaal vond ik het tijd om de Duitse sint jacobsschelpen sjaal te haken. Ik had al zulke mooie voorbeelden voorbij zien komen en ben echt weg van het patroon.
Ik gebruikte weer dit garen met het mooie glittertje er in.


Deze col haakte ik al eerder met dit garen. 
Fijne 2e Kerstdag.

Groetjes, Monique

3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Je omslagdoek vind ik geweldig mooi geworden!

    Ik vind het persoonlijk erg knap van sommige mensen, als ik lees/zie wat ze haken en vooral de hoeveelheid bv in 1 week en dat met kinderen, huishouden, werk en je andere verplichtingen en ik betwijfel hetgeen ook ( bij een aantal mensen, die ik in het echt ken, ben ik achtergekomen dat ze met 3en dingen doen, alleen dat wordt niet verteld en laten jouw in de wetenschap dat ze alles alleen maken, tja, zo kan ik het ook) of ze gunnen zichzelf geen rust. Werk en kinderen heb ik niet en ik red het niet eens. Het is geen wedstrijd.

    Heerlijk af en toe op de bank liggen ZONDER haakwerk! Lekker ff niets.

    Je hoeft je nergens voor te schamen. Je haakt omdat je het leuk vind en in een half af huis, zitten haken is ook niet fijn. Hoe lekker is het als je verplichtingen zijn gedaan en er achteraf van kan genieten, op de bank met manlief en je haakwerk met de wetenschap dat je voorlopig er niets meer aan hoeft te doen.


    Als je tijd en zin hebt, kom eens bij mij buurten.
    Liefs
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige omslagdoek! Mooie kleuren en garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Monique, fijn om weer een bericht van je te lezen...!
    Ach, soms lopen de dingen zo dat je geen tijd of geen zin of gelegenheid hebt om te bloggen. Voel je niet verplicht hoor, al wordt het soms wel stil in blogland...
    Lekker bezig met je hobby is belangrijker!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...