zaterdag 23 november 2013

Fenna Cape

Ja, ik noem het een cape omdat ik hem ook zo draag. Ik heb er leuke knopen op gezet (kleur is niet goed te zien op foto maar past er goed bij) Het is een patroon van de omslagdoek van Karin aan de Haak en het heeft een prachtige ronde vorm. Vind ik persoonlijk mooier dan een driehoek.

Natuurlijk is deze ook weer gehaakt met Fenna. Ik heb bijna 5 bollen gebruikt en gehaakt met naald 5,5.
Helaas waren zowel fotograaf als model niet in vorm en dat in combinatie met een simpel fototoestel dan krijg je geen beste foto's. Ik zie dat ik me ook niet goed heb aangekleed. Hij hangt niet helemaal gelijk. Nou ja, je krijgt in ieder geval een indruk van de cape.

Hier heb ik de knopen in het midden zitten
Maar je kan hem ook met een speld dragen. Ziet er dan toch weer anders uit. Vind ik persoonlijk leuker.
Het is een zeer soepele zachte cape geworden. Valt ook heel mooi.
 
Groetjes, Monique

23 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een mooie!
    Zowel de kleur als patroon.
    Ik vind zo'n ronde inderdaad ook mooier vallen dan een driehoek.
    Daar zal je wel plezier aan gaan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Geweldig zo met de knopen, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whowwww nét op FB gezien, ik vind m geweldig :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er nu al prachtig uit. Kun je nagaan als fototoestel enz allemaal optimaal waren geweest :)

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Draagt makkelijker dan een omslagdoek denk ik.
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh beiden ook aan de zieke kant?!?!?Dan wens ik jullie beiden heel veel beterschap toe en al waren jullie beiden dan niet in vorm hiervoor...je omslagsjaal/doek/cape is dat zeer zeker wel!Love it!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Monique! Vooral als je hem draagt met de sluiting opzij.
    En idd zonder punt vind ik het ook mooier vallen altijd

    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adesso puoi affrontare l'inverno avvolto in un cape molto bello e sicuramente anche caldo.
    Bye, bye Elli

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi geworden, en je kunt hem ook wel een beetje als jas dragen.. Tenminste als je met de auto weg gaat en niet al te ver hoeft te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super duper ziet het eruit zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg mooi geworden zeg! Mijn complimenten.
    Fijne zondag!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a beautiful cape.. and the colours are stunning.... bravo...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the colors! Visiting from Annemarie's blog.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-granny-blanket-2nd-pattern.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee om er knopen op te zetten, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een heel mooi modelletje en slim van die knopen, veel plezier met je nieuwe outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar ga je nog veel plezier aan beleven, en véél warmte van krijgen :-) Heel mooi!! Ik ben nog druk bezig met mijn omslagdoek in Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi, en proficiat met je give away die je gewonnen hebt, lees ik net ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie blog ik hebt u gevonden via andere haakster..ik zal meer bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful deep rich colors. Will look good up against snow perhaps?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw ook zo mooi! Ennuh willen jullie mij volgende keer waarschuwen voor die prachtige wol. Zucht nergens meer te krijgen, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...