woensdag 31 juli 2013

Pannen onderzetter

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die alles zou willen haken wat ze tegen komt. Dan ben ik met iets bezig en denk ik al weer aan het volgende wat ik wil haken. Vaak verandert dat dan ook weer omdat ik dan weer iets anders tegen kom. Zo wordt de lijst langer en langer. Maar goed, deze pannenlap of pannenonderzetter wou ik ook al heel lang eens haken. Gisteravond kwam het er dan eindelijk van.
Het patroon is hier te koop
Gehaakt met Drops Paris en haaknaald 4,5
Wat is dat toch een fijn en mooi katoen, ondanks het splijten van de draad. Ideaal voor o.a. pannenlappen.

Bij Echtstudio loopt er nog steeds een actie tot 8 augustus. 35% korting op Drops Paris. Ik heb me er echt waar, dagen tegen verzet maar ik kan het niet winnen. Ik ga dadelijk nog bestellen.

Groetjes, Monique

19 opmerkingen:

  1. LOL! Ja, het is dat ik nog een zak vol Drops heb liggen... anders gíng ik ervoor!! :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your new potholder is cute - love the cupcakes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pannenlap of onderzetter. Echt iets voor alle cupcake-fans.
    Wat herkenbaar, liefst alles willen haken en steeds nieuwe, leuke patronen tegen komen.

    Nog veel haakplezier,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar, ik wil ook alles haken wat ik zie. Maar dat had ik gelukkig nooit eerder met pannenlappen... tot ik deze gezien heb! Wat doe je me aan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk geworden! Lekker feestelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zoete kleurtjes, zo om op te eten!!
    Haha, heeeeel erg herkenbaar dat je alles wil maken wat je ziet, alleen waar halen we de tijd toch vandaan. :-) :-) :-)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke pannenlap en ach, laat je gewoon eens gaan en verwen je zelf lekker met nieuwe haakkatoen. Ik heb ook een hele voorraad:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat toch weer prachtig gemaakt zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg leuk geworden!
    Mag ik vragen van welk patroon je de cupcakes hebt gehaakt die erbij op de foto staan?
    Groetjes, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Deborah,
      De linker cupcake kan je vinden bij grietje karwietje en de rechter bij Drops design.

      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  10. wat een toffe pannelap,daar wordt je vrolijk van,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een vrolijke pannenlap zeg! Leuk met die cupcakes erbij om te smullen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute Monique. Your stitches are perfect!

    Thank you for stopping by my blog and leaving such a kind comment...I still think about your rose bag often.

    Oh that bunny from the previous post is just precious. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Divinos !!! me encanta la combinación de puntos y los colores que bien, les diste el toque justo porque se ven tentadores ☺ besitos.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via deze weg even wat informatie:

    Hallo,

    Voor een plaatsje in het magazine ben ik enkele dingen van je nodig wat past in een vierkant van max. 8 cm. groot.
    Een goede foto (indien gewenst) van jezelf, blog of iets anders (niet te klein, verkleinen doe ik wel dit i.v.m. met de afdruk kwaliteit) en eventueel de tekst als je die er in wilt hebben.
    Het juiste blog adres heb ik graag d.m.v. een link ik kan hem dan kopiëren zodat hij ook werkt voor een eventuele online versie en ik daar geen fouten mee kan maken.

    Ik zie het graag z.s.m. tegemoet via email: inhaken@hotmail.com

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er allemaal vrolijk uit zeg
    groetjes jo kie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowwwwwww wat een mega pannenlap ♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...