zaterdag 24 november 2012

Petit fours en give away

Toen Grietjekarwietje met haar petit fours CAL begon was ik gelijk enthiousiast. Omdat ik al met een ander projectje bezig was heb ik de patroontjes van de petit fours uitgeprint en bewaard voor een later moment. Toch kon ik er niet aan weerstaan toen ik al die leuke taartjes voorbij zag komen en ben dan toch maar gezwicht.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik met sommige taartjes wat meer moeite had zoals het driehoekje die kreeg ik niet goed dus die heb ik ook niet bewaard. Maar al bij al toch een leuk geheel. Nu moet ik nog een leuke etagere zoeken.
 
Ook heb ik een leuke give away gewonnen bij Hester's Creaties. Een leuk boekje met kerst haaksels en 3 bolletjes katoen. Nooit weg natuurlijk.

Hester nogmaals bedankt!

Fijn weekend allemaal.


Groetjes, Monique

7 opmerkingen:

  1. Hoi Monique ik heb de petit fours al op verschillende blogs voorbij zien komen, maar ze blijven leuk.
    Ook jou exemplaren zijn prachtig.
    Gefeliciteerd met je gewonnen give away, het is je gegund!
    Fijn weekend, Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ziet er leuk uit!!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die petitfours bij elkaar zo!
    Veel plezier met je boekje en bolletjes katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu snel een etagere zoeken meis! Ze zijn leuk!!!!!!

    Veel plezier met je gewonnen give away!!!!
    Fijn weekend!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te zien dat jouw petit fours staan te blinken in je vensterbank! Wat vond je zo lastig aan het driehoekige taartje?

    Leuk boekje heb je gewonnen! En dan meteen katoen erbij; je kan meteen aan de slag...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij de Action hadden ze laatst leuke etageres.
    Je petit fours zien eruit om op te eten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn mooi geworden!
    Dat boekje is echt heel leuk. Heel veel plezier ermee.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...