donderdag 9 juni 2011

Tussendoortje

Ik ben al een paar dagen met een project bezig toen opeens mijn plastic haaknaald brak. Ik had maar 1 nummer 6 naald dus kon ik niet meer verder. Op internet gekeken en ik heb gelijk maar een paar clover naalden besteld. Hopelijk ontvang ik ze vandaag.

Ik wou natuurlijk wel wat te haken hebben dus heb ik nog maar een onderzetter gemaakt. Die vorige was heel leuk, maar de kleuren roze, wit en groen staan niet echt in mijn keuken dus heb ik dezelfde kleuren gebruikt als mijn planten hoesjes.

De kleur is hier niet optimaal maar dat komt door de zon.


Zo is het één geheel

Het patroon komt via de site van Dorien

Groetjes, Monique

10 opmerkingen:

  1. Haaknaald gebroken ? Hoe doe je dat Monique ?
    Wel een mooi tussendoortje....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een erg leuke onderzetter. En die kleuren zijn ook mooi bij elkaar.

    Ik had pasgeleden van die gewone ronde onderzettertjes gehaakt maar ja, dat was ook mijn eerste haakwerkje dus dan beginnen we maar simpel he?.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is heel leuk geworden! Past hartstikke goed bij de rest.
    groetjes,Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omdat ik nu niet kan haken,'verzamel' ik alvast patroontjes...maar als ik inlog op Ravelry vind ik het patroontje niet terug :-(

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, de kleurencombinatie straalt kracht en vrolijkheid uit! En Clover haaknaalden zijn super! Dus daar ga je zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. breken??? ben je erop gaan zitten? hh succes verder! gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je haaknaald gebroken ??? Als je nou zei ze zijn versleten kon ik het begrijpen hahaha jij haakt zoveel dat je naalden dun worden en sneller breken haha. Grapje hoor meid. Maar je haaksels zijn weer uit de kunst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je onderzetter erg mooi, qua uitstraling net even een tikkie extra dan gemiddeld...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk leuk leuk! Balen van je haaknaald, maar da's wel een teken dat je hem veel gebruikte ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...