maandag 17 januari 2011

Zomaar iets

Ik zag een tijdje geleden dit leuke vierkant. Ik was op dat moment nergens mee bezig dus....
Ik had op een gegeven moment al 4 vierkantjes gehaakt maar had nog geen idee wat ik ermee moest. Nou ja, dan maar verder haken. Ik dacht nog even aan een kussenhoes maar ik heb er al 2 gehaakt. Waar moet ik al die kussens laten! Toch is het een kussenhoes geworden. Wel een kussenrol, maar toch, net iets anders. Niet echt iets voor in de huiskamer maar meer iets voor op een meisjeskamer.  

Ach ik heb me vermaakt en het is een manier om van  je wol af te raken.


Groetjes, Monique

14 opmerkingen:

  1. Staat wel heel gezellig zo met die roosjes erop!
    Dat is het leuke van deze vierkanten je kunt er alle kanten mee op!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet! I'd love to have it on my bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your bolster with the tiny flowers! Very pretty. It would look good on my bed too. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi geworden! En ik vind dat je nooit genoeg kussens kunt hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die is leuk geworden :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk die kussenrol met die roosjes er op!
    Om op jouw vraag antwoord te geven. Ik werk nu niet, alhoewel ben bezig met mijn eigen "bedrijfje" op te zetten. Dat heet ik ben bezig om mijn creative uitspattingen te verkopen, via winkeltjes en wellicht straks ook via een website of etsy.
    Heb in Parijs wel gewerkt maar was meer een baantje voor de sociale contacten.
    Fijne avond
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kussenrol is super, Monique. Leuke kleurtjes! Heel erg vrolijk ook.
    Ik heb alle Monique briefjes in de grote giveaway hoed gedaan, fingers crossed!
    Alvast een fijne dinsdag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very beautiful and I think they would look great in anyone's room.

    Just making sure Monique that you were aware you won an award and can see the post here:
    http://clarascrochetroom.blogspot.com/2011/01/hearts-scarf-and-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique, wat fijn dat jullie nu kunnen zien als ik een nieuw bericht geplaatst heb he, mijn dag kan niet meer stuk haha.
    Ik vind je kussenrol geweldig, eigelijk leuker nog dan een vierkant kussen, en het staat hartstikke leuk zo op je bank, je hoeft hem niet te verbannen naar een meisjes kamer hoor. Gewoon laten liggen daar....groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je voor je lieve berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What lovely work you do. Enjoying your blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee wat ziet dat er leuk uit!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...